سبد خرید شما خالی است.


درباره ما - فروشگاه اینترنتی وب فروش

نویسنده : webforoosh 1396/08/02 تعداد نظرات : دیدگاه بسته است.

وب فروش :

وب فروش با هدف ارتقاء سطح کیفی استاندارد زندگی مردم ایران به عنوان مجموعه‌ای شکل گرفته از گروه کالاهای ضروری و مصرفی زندگی امروز، پاسخ‌گویی موثر به نیازهای در حال تغییر مشتری است. فروشگاه اینترنتی وب فروش، ایجاد خریدی رضایت بخش در فضای اینترنتی را رکن اصلی توسعه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است. ارسال سفارش به تمام نقاط ایران، ایجاد ساختار گارانتی منطبق با تفکر مشتری محور، ایجاد اعتماد از خرید اینترنتی و پشتیبانی در دو شیفت کاری، از مزایای اصلی خرید اینترنتی در هایپر مارکت فینال محسوب می‌شود. امید داریم با چشم انداز مرکز خرید ۴۰ میلیون ایرانی و با تکیه بر اصول اخلاقی و ایجاد رابطه‌ای بادوام با مشتری، حافظ ارزش پول شما در هنگام خرید از وب فروش باشیم.

فروشگاه مجازی وب فروش با شعار «آمده‌ایم بازار الکترونیکی بسازیم که در آن با خلق آرامش خاطر از خرید، استاندارد زندگی مردم را بالا ببریم»  در حال خدمت رسانی است. وب فروش با هدف ارتقاء سطح کیفی استاندارد زندگی مردم ایران به عنوان مجموعه‌ای شکل گرفته از گروه کالاهای ضروری و مصرفی زندگی امروز، پاسخ‌گویی مؤثر به نیازهای در حال تغییر مشتری است.

ویژگی های وب فروش

وب فروش به منظور فراهم کردن بستری مطمئن و آسان برای خرید، بخش‌ها و امکانات متنوعی را در وب‌سایت خود گنجانده است. برای مثال بخش جست‌وجو، فروش ویژه (فروش‌های فصلی، مناسبتی و نیز روزانه) و مرتب کردن محصولات بر اساس معیارهای گوناگون. یکی از امکانات مهم وب‌سایت وب فروش مقایسۀ محصولات به منظور در اختیار گذاشتن بهترین انتخاب به مشتری است تا با سبک‌وسنگین کردن تمام جزئیات بهترین گزینه را انتخاب کند. برخی مزایای وب فروش عبارتند از:

  • کاهش هزینه های تجارت و توزیع
  • امکان عرضۀ سبد کالایی
  • کاهش ریسک سرمایه گذاری تأمین کنندگان
  • ارائۀ خدمات لجستیک و سیستم توزیع
  • امکان ارائۀ گزارشهای تحلیلی از الگوی مصرف مشتریان به دلیل زیر ساخت IT
  • پشتیبانی مشتریان و ارسال کالا به صورت دو شیفت
  • موجود بودن کالاهای ارائه شده در فروشگاه فینال در انبار و ارسال به مشتریان
  • ارائــۀ بــن های الکترونیکـی بــرای مراســم خاص در مقیــاس بـالا
  • عرضۀ کالا در تمام مناطق کشور به خصوص مناطق دورافتاده و حاشیه ای

تأمین‌کنندگان وب فروش

وب فروش علاوه بر امکاناتی که برای فروش در اختیار تأمین‌کنندگان می‌‌گذارد، ابزارهای تبلیغی نیز به آن‌ها ارائه می‌کند و این هدفمندترین تبلیغی است که می‌تواند در حوزهً فروش یک محصول صورت گیرد. برای مثال یک بیلبورد در اتوبان یا یک بنر در یک وب‌سایت در اثربخش‌ترین حالت بیننده را ترغیب می‌کند به خرید. حال آن که در وب فروش مشتری تبلیغ آنلاین را می‌بیند و همان‌جا با یک کلیک آن محصول را به سبد خرید خود اضافه می‌کند. به همین خاطر، در بخش‌های مختلف وب‌سایت، اسلایدر و بنر تبلیغاتی برای تأمین‌کنندگان هایپر مارکت فینال در نظر گرفته شده‌اند تا مفهوم «تبلیغ برای فروش لحظه‌ای» میسر باشد. یکی از ویژگی‌های این فروشگاه که آن را تبدیل به تنها هایپر مارکت مجازی کشور کرده است، موجود بودن تمام محصولاتی است که قبل عرضه می‌باشد. به بیان واضح‌تر، خرید در یک هایپر مارکت مجازی عیناً مشابه خرید در یک فروشگاه زنجیره‌ای است. یعنی علاوه بر اینکه سبد محصولات فروشگاه جامع است و از تنوع بسیار زیادی برخوردار است، تمامی کالا‌ها موجود بوده و خرید مشتری قطعی است. این در حالی است که بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین به دلیل عدم وجود موجودی پس از ثبت سفارش مشتری اقدام به خرید کالا کرده تا آن را به مشتری ارائه دهند. این فرآیند هم زمان‌گیر بوده و هم در مواردی ممکن است خرید کالا ممکن نشده و در نتیجه سفارش مشتری باطل گردد. در واقع هنگامی که شما کالای خود را در هایپر مارکت فینال انتخاب می‌کنید، یک اپراتور بین قفسه‌های فروشگاه فینال حرکت می‌‌کند و تمام سفارشات مشتری را در سبد خرید می‌گذارد و این یعنی فینال فراتر از فروشگاه‌های مجازی عمل می‌کند و به همین دلیل است که تنها هایپرمارکت مجازی ایران لقب گرفته است. فینال با در اختیار داشتن حدود ۱۰هزار مترمربع فضا برای انبارش محصول، خود را به یک هایپرمارکت بدون رقیب تبدیل کرده است. تمام این امکانات و مزایا بدین خاطر است که مشتری زمانی که تصمیم نهایی را برای خرید می‌گیرد، چه از نظر موجودی کالا و چه از نظر قیمت اطمینان کامل دارد و معامله به شکل قطعی جاری می‌شود.

ارزش‌های وب فروش

پشتیبانان وفادار فینال از ۸ صبح تا ۱۲ شب، به تمام امور مشتریان رسیدگی می‌کنند. فینال در عمل پشتیبانی همه‌جانبۀ خود را نشان داده است و اگر بگوییم بزرگترین دغدغۀ مدیران و رهبران فینال و نیز یکی از اصلی‌ترین ارزش‌های این سازمان، مشتریان و رضایت آن‌هاست، بیهوده نگفته‌ایم. ارزش‌های فینال عبارتنداز:

  • رضایت ذینفعان، نیازسنجی و برآورده سازی نیاز
  • اخلاق مداری
  • قانون مداری، نظم و انضباط
  • همکاری، مشارکت و کار گروهی
  • همراهی و سازگاری با تغییرات
  • مسئولیت پذیری و مدیریت ریسک
  • دقت در جزئیات
  • سرعت در انجام امور
  • خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی
  • ارتقاء بهبود مستمر و آموزش پذیری

محصولات وب فروش

  • موادغذایی
  • بهداشت و سلامت
  • خانه داری
  • کامپیوتر
  • الکترونیک
  • بازی
  • محصولات فرهنگی
  • اداری و تحریر
  • پوشاک

فروشگاه اینترنتی وب فروش، ایجاد خریدی رضایت بخش در فضای اینترنتی را رکن اصلی توسعه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است. چشم انداز این فروشگاه «مرکز خرید ۴۰ میلیون ایرانی» است و با تکیه بر اصول اخلاقی و ایجاد رابطه‌ای بادوام با مشتری، سعی دارد تا همواره حافظ ارزش پول مشتریان هنگام خرید از وب فروش باشد.

دیدگاه ها



طراحی سایت
طراحی سایتسئوسرویس و تعمیر کولر گازی